Навчання в умовах карантину
Тестові завдання
Другорядні члени речення
1. Перегляньте , будь ласка, відеуроки
2. Теоретичний матеріал підручника: стор. 150, 152, 155.( вивчи правила)
3. Виконайте вправи 402, 406 ( письмово).
Словосполучення (У-1)
2. Перегляньте відеоуроки: Урок 11. Урок 12
3. . Опрацюйте теоретичний матеріал підручника c.138-141. Впр.366,371,373(усно)
Впр. 367, 369, 372(письмово).
4. Виконайте інтерактивні вправи:
Пазл.
Дай відповідь на питання.
Словосполучення (У-2)
1. Перегляньте уважно хмарину слів.
Вона допоможе вам пригадати:
1.Що називається словосполученням ?
2.Яку структуру воно має?
3.Як зв'язуються слова в словосполученні?
2. Виконайте завдання
1.Перегляньте, будь ласка, відеоуроки . Урок 13. Урок 14.
2. Опрацюйте теоретичний матеріал підручника c.142- 148. Впр. 379,390(письмово)
Впр. 378, 383, 388( усно).
3. Виконайте інтерактивні вправи:
Головні члени речення ( І -В)
Головні члени речення (ІІ-В)
2. Інтерактивні вправи:
Вправа 1.
Вправа 2.
Вона допоможе вам пригадати:
1.Що називається словосполученням ?
2.Яку структуру воно має?
3.Як зв'язуються слова в словосполученні?
2. Виконайте завдання
Речення
Граматична основа речення (підмет і присудок).
1.Перегляньте, будь ласка, відеоуроки . Урок 13. Урок 14.
2. Опрацюйте теоретичний матеріал підручника c.142- 148. Впр. 379,390(письмово)
Впр. 378, 383, 388( усно).
3. Виконайте інтерактивні вправи:
Головні члени речення ( І -В)
Головні члени речення (ІІ-В)
Види речення за метою висловлення
1. Відеоурок 152. Інтерактивні вправи:
Вправа 1.
Вправа 2.
Де можна переглянути вiдео урок #13,14?
ВідповістиВидалитиНатискайте на слово "урок".
ВидалитиАдміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити